Demetrin tim

Demetra je specijalizovani portal, namenjen trudnicama, roditeljima i onima koji to žele da postanu. Osnovale su ga 2011. godine tri mame: Tamara Petković, Milena Kostić i Marija Đurić. 

Demetrin tim 

 

Urednici

Urednički tim portala Demetra od njenog osnivanja čine tri žene. Tamara Petković je preduzetnica i majka troje dece. Marija Đurić je novinar i majka dvoje dece. Milena Kostić je preduzetnica i majka petoro dece.

 

Tamara Petkovic - osnivac i glavni urednik portala Demetra

Milena Kostić - urednik portala Demetra

 

Marija Đurić - osnivač i urednik portala Demetra

 

Stručni saradnici

 

 Manuela Kamikoviski - psiholog

 

Dr Aleksandra Simić - ginekolog

 

 

 

Demetra je posvećena pružanju informativnog sadržaja visokog kvaliteta – zabavnog, ali i edukativnog i stručnog. Naši urednici i savetnici stalno ažuriraju i pregledaju članke, i činimo svaki napor kako bi korekcije stizale blagovremeno.Demetra pruža pouzdane savete stručnjaka, informacije, prostor za stvaranje prijateljstva sa drugim roditeljima i podršku u svakoj fazi razvoja vašeg deteta. Razumemo da je svaka porodica različita i tu smo da damo informacije potrebne za donošenje važnih odluka. Naš cilj je da pomognemo da steknete samopouzdanje, više uživate u roditeljstvu i da otklonimo neke krivice i brige koja dolaze sa ulogom roditelja.

Međutim, tekstovi objavljeni na Demetri su informativnog karaktera i ne mogu zameniti kontakt sa lekarom. Ukoliko imate zdravstveni problem, pravi savet i pomoć može vam pružiti samo lekar.

Pozivamo vas da na našem forumu pronađite popularne teme i savete koje daju iskusne mame. Kroz ovaj forum Demetra nudi roditeljima uspešan sistem za podršku kroz povezivanje s drugim roditeljima. Tražite i ponudite svoje savete o roditeljstvu ili samo razgovarajte o najdražem hobiju ili najnovijim epizodama neke serije.

Kako je deo naše misije da osiguramo čitaocima pouzdane informacije, pridržavamo se strogo politike razdvajanja između uredničkog i sadržaja oglašavanja. Nikada ne dopuštamo oglašivačima da utiču na uredničke sadržaje, a sve reklame su ili jasno odvojene od uredničkog sadržaja, ili jasno označene kao „oglašavanje“ ili „od naših sponzora“.

 

Booking.com